21 Mayıs 2012 Pazartesi

BAK SON KEZ SORUYORUM DEMEDİ DEME...

DEMEDİ DEME....

DEMEDİ DEME
Kulak asmazsın ama bak son kez soruyorum 
Nedir suskunluğunun sebebi böyle 
Bilirsin sana kızamam sayki rica ediyorum 
Bu yaptığın günahtır, demedi deme! 
Bana ne kal dedin ne gitmemi buyurdun 
Bir tek bana sağırsın tüm aleme duyurdun 
Sana muhtaç bir kalbi yetimliğe doyurdun 
Kul hakkına girer bu, demedi deme! 
Bu kadar sevilmezsin desem aşarım haddi 
Neyse problem görünen aşalım hadi 
Taşa bu kadar söylensem bir ses verirdi 
Taşarsam durulmam daha, demedi deme! 
Yerden bitmedi boyum, beni de doğuran var 
Emrine amade diye büyütmedi bu kadar 
Neticeye razıyım, babana rahmet bir karar 
Ömrüm harmana tutuldu demedi deme! 
Halimizi öğrenen kan davalıyız sanır 
Şahit olsa kavgamıza bildiğine utanır 
Hiç ettiğin sevgimize akbabalar dolanır 
Kurda kuşa yem oluruz, demedi deme! 
Sana meftun dilime alıştırma isyanı 
Sevgim kalbimin sana acizane ikramı 
Her nefesin ömürden, hayatın yok tekrarı 
Göçer gidersin birgün, demedi deme! 
Neydi sana zahmetim, bir selam yollaman mı? 
Arada bir halimi sağlığımı sorman mı? 
Bir çay içmeye vaktin nazarında ziyan mı? 
Kırdın kahvenin hatırını, demedi deme! 
Seni bildim bileli hayattı tebessümün 
Benden gittin gideli yaşamak teessürüm 
İbadete çevirdin sana mı tefekkürüm 
Allah’tan gayrı medet, şirktir demedi deme! 
Benden sana bir ömür düşünmene müsaade 
Ya gel de varlığıma, ya da aşka ziyade 
Çok üstüne geldiysem Hakk”ın için helal de 
Kor olur ebedi alemim, demedi deme!

Hiç yorum yok: