4 Mayıs 2012 Cuma

KENDİ ÇÖLÜNDE KAYBOLMUŞLARIN HİKAYESİ....




LEYLA İLE MECNUN
DEDİYSEK DEMEKKİ...



Metin Amca( Küçük Prens):Biliyor musunuz? Yaşlı bir tilki bana şöyle demişti; "İnsanlar ancak yüreğiyle bakarsa bir şeye iyi bakar, iyi görür, iyi anlar... Gözler bir şeyin özünü görmez. Senin gülünü önemli kılanda ona harcadığın zamandır..." Ama insanlar bu gerçeği unuttular. Sen unutmamamalısın.Gülüne sahip çıkmalısın. Ama ben bir türlü gülümü kollayamadım. Biliyor musunuz? Sizin dünyanızda ki insanlar bahçelerinde beş bin tane gül yetiştiriyorlar ama bir türlü aradıkları şeyi bulamıyorlar.
Şirin: Mecnun daha fazla dinleyecekmisin bu adamı?
Mecnun: Ben bu masala ait değilim ya. Biz ikimiz galiba aynı masala ait değiliz. Ben prens bile değilim ki! Ben aptal böyle kendi halinde bir Mecnun'um ya... Ama ben ne aradığımı biliyorum galiba. Ben aradığım şeyi buldum


Hiç yorum yok: